Top recenzje 1, 2, 3, 4 ?

1012 III by Uzucake
1012 III by Uzucake

 

Nie wiem który to już numer, ale skoro zaczynam publikować od nowa (nie wszystko chciało się, że tak powiem zaimportować), przejdę do przyjemniejszego gwoździa programu, czyli top recenzji.

I jak zwykle zapraszam do stołu.

 

1. Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną, reż. David Lynch (1992)– mam (trudny do sprecyzowania) problem z tym filmem, być może dlatego, że wydawał mi się mocno dobijający. Tu poznacie nieco inną perspektywę odnośnie dzieła Davida Lyncha, nawiązującego do kultowej serii „Twin Peaks”.

 

2. NYMPH()MANIAC I & II – d. aka cinemuwi rozprawiając się z produkcją złośnika Larsa von Triera, opisuje „Nimfomankę” w ten sposób, w jaki mniej więcej ją odebrałam.

 

3. Noe – Wybrany przez Boga [Noah]– nie oglądałam jeszcze „Noego”, ale autentycznie się śmiałam czytając tę recenzję.

 

4. アキラ/Akira (1988), reż. Katsuhiro Ōtomo– widziałam ten film raz i kojarzy mi się z gigantyczną psychodelą. A Agna pisze na poziomie, którego jej zazdroszczę.

 

5. Niepamięć: Do zapamiętania?– ależ wrył mi się w pamięć (gra półsłówek) ten tytuł, muzyka jest tu po prostu ge-nial-na, więc oczywiście nie można jej było nominować do Oscara.

 

6. Kącik polskiego filmu: Kamienie na szaniec (reż. R. Gliński, 2014)– zbytnio mnie ta produkcja nie interesowała, ale opinia Malwiny jest naprawdę zachęcająca.

2 uwagi do wpisu “Top recenzje 1, 2, 3, 4 ?

Skomentuj

