Filmowe fragmenty, które ostatnio siedzą mi w głowie (obrazki).

rs_1024x759-130719130320-1024.divergent2.mh.071913

1. Z cyklu ostatnio widziane, czyli Tris i Christina skaczące z pociągu („Niezgodna”).

 

2. Mr President próbujący nawiązać kontakt z kosmitami przy pomocy słynnego utworu „Axel F” („Potwory kontra Obcy”).

 
 
 

3. Lord Farquaad torturujący Ciastka ze „Shreka” („Ty i ta twoja hałastra, która psuje mój idealny świat” + „Nic mu nie mów!”).

 

 

hp7204

4. Voldemort i jego niezręczny śmiech („Harry Potter is dead!”).

 

 

5. Syndrome mówiący: „O ty świnko, zacząłem monolog” („Iniemamocni”).

6 uwag do wpisu “Filmowe fragmenty, które ostatnio siedzą mi w głowie (obrazki).

    1. Generalnie jestem zadowolona. Nie wiedziałam, że to adaptacja książki, ale wątki dały radę-pod koniec było oczywiście trochę przewidywalnie, ale kreacja świata przedstawionego jak najbardziej na plus. No i para głównych aktorów była bardzo naturalna na ekranie :).

      Jeszcze dodałabym do tego świetną ścieżkę dźwiękową-w pamięć zapadła mi piosenka Ellie Gouldnig i M83 (który również maczał palce w soundtracku do „Oblivion” z Tomem Cruisem).

      Spotkałam się z opiniami zwracającymi uwagę na podobieństwo serii do „Igrzysk Śmierci”, ale tych drugich nie miałam okazji nadrobić.

      1. Zgadzam się z twoim zdaniem 🙂 Książkę przeczytałam wcześniej za namową mojej kumpeli. Było kilka naprawdę idiotycznych zmian, ale ogólnie to niezła adaptacja. Muzyka – rewelacja. Chodzi za mną od kilku dni.
        A co do porównania z Igrzyskami Śmierci – poza tematyką dystopii, niewiele mają wspólnego. Igrzyska są lepiej napisane.

    2. To chyba jesteśmy gdzieś po środku, bo zdarzyło mi się trafić na dość negatywne opinie (swoją drogą to zabawne, że ci ‚znawcy’ opisują ścieżkę dźwiękową jako indie- ja tam widziałam kilka gatunków, na electro zaczynając).

      Wygląda na to, że ta tematyka mnie kusi. Od jakiegoś czasu chcę się zabrać za filmowe „Igrzyska”, tylko nie wiem czy mi się spodobają.

      1. Ja myślę, że to w sumie jeden z lepszych filmów młodzieżowych ostatnich lat. Przynajmniej aktorzy potrafią grać 🙂 A muzyka to indie? Dziwne, bo ja też słyszłam electro oraz dubstep.
        A „Igrzyska” obejrzyj. Warto. Choć chyba lepiej wcześniej przeczytać książkę, bo kilka rzeczy może być niejasnych.

Skomentuj

