Nie wszystko da się zrecenzować, czyli linkowisko (1).*

 

1. (ang.)  Thicker Than Blood- Naruto and Sasuke – obszerna i niezwykle trafna analiza wybuchowej relacji z uniwersum świata „Naruto”. Cały tekst oparto na tak zwanej pierwszej części serii.

 

2. Dwa słowa w obronie Wesa Andersona– kreatywny styl Wesa Andersona nie jest mi obcy, ale od jakiegoś czasu zwróciłam uwagę na trend, w którym jego filmy nazywa się per „hipsterskie”. Nie wiem czy dlatego, że trudno je włożyć do jednej szufladki, czy po prostu po to, by kogoś celowo (?) urazić. Inne argumenty przytacza tu Noida.

 

3. Sentymentalnie 2- Fox Kids, Cartoon Network, Minimax i inne– ustalmy fakt: jestem sentymentalna i lubię czytać luźne posty.

Bonusowo dodaję tu wpis o lordzie Zeddzie.

 

4. W kwestii recenzji: Milczący krytyk ujmuje to, co stanowi kwintesencję „Igrzysk Śmierci”, a Fraa umieściła kiedyś fajny tekst o „Muszkieterach” (szukałam czegoś adekwatnego do mojej opinii).

 

5. Czytam o grze, której na oczy nie widziałam. How cool is that?

Plus przyznaję się do oglądania let’s playów (tego  i tego).

 

6. Mysza odpowiada na moje pytanie odnośnie filmów Disney’a i wychodzi, że mam 74 punkty w skali Zwierza.

 


*bo „karnawał blogowy z datą wsteczną” jakoś mi nie pasuje.

3 uwagi do wpisu “Nie wszystko da się zrecenzować, czyli linkowisko (1).*

Skomentuj

