Kącik muzyczny i chwilowe takie takie.

Czasem jak się człowiek z powrotem dorwie do gier, które większość już dawno przeszła które miał kiedyś w planach nachodzą go dziwne pomysły na posty. Kreatywność to przeżytek.

Irlandzka muzyka i tak soczyście dobry klimat, że mucha nie siada (nawet w upał).

 

W tym utworze jest coś kompletnie przygnębiającego. Nie potrafię powiedzieć dlaczego.

 

Soundtrack „Drive” co jakiś czas powraca na blogową tapetę, ale bardziej chodzi tu o kwestię robienia coverów. Jedni uważają, że ta wersja nie dorasta do pięt oryginałowi, a znów inni wolą utwór Placebo. Ja nie stoję po żadnej ze stron.

 

Co się stanie jeśli skrzyżujemy Rocky’ego z El Mariachi? Dowiecie się pod tym fragmentem.

 

Obejrzawszy „Różę” Smarzowskiego nie jestem w stanie wykrzesać nic ponad to, co zdołano już powiedzieć. Mogę tylko wspomnieć o dobitnej muzyce.

 

Ten fragment autentycznie mnie przeraził. Wczoraj śniło mi się, że uciekam przed Freezem, próbującym mnie zamrozić.

 

Jeśli nie graliście w „Robot Unicorn Attack” polecam spróbować swoich sił, a zapewniam, że pokochacie ten utwór równie mocno co ja.

 

Buszując w sieci przypomniały mi się stare dobre czasy, kiedy pochłanianie odcinków nie kończyło się pisemną blokadą. A Clint Eastwood mógłby wyreżyserować „Bebopa”.

 

8 uwag do wpisu “Kącik muzyczny i chwilowe takie takie.

  1. Rayman Legends – nie znam tej gry, ale muzyka wpada w ucho 🙂
    Running Up That Hill – gdybym miała wybierać, to najbardziej zżyłam się z wersją Placebo.
    Właśnie mi przypomniałaś, że muszę obejrzeć Różę. Koniecznie.

  2. skoro muzycznie to i ja się dołoże ;-D najpierw anime dziś cyberpunkowo

    ten kawałek zaś to z klasyka fantasy

      1. bublegum crisis to był kultowy i chyba jest do dziś na zachodzie serial acz popularny wtedy styl animacji zwłaszcza namiętna słabość do fryzur w stylu pudel rocka nie wszystkim podchodzi 😉 ale sceny akcji były na poziomie zwłaszcza pościgi na ulicy a drugi tytuł to jak wspomniałaś był opisywany w kawaii i do dziś jest wspominany w anime/mangowej prasie 😉 i chyba do dziś najbardziej za muzyczną oprawę ceniony 🙂

Skomentuj

