Suzarrowy (pierwszy) karnawał blogowy

http://guavacone.livejournal.com/6247.html

1. Akedeia o webtoonie– interesujący wpis chociażby dla osób, obeznanych z tematyką około mangową.

2. 5 ways John Hughes Movies Intersect With the Marvel Cinematic Universe– co prawda link do tego tekstu przekazałam wcześniej Myszy (która jest fanką filmów Hughesa), jednak sądzę, że jest on na tyle ciekawy, że mogę tę czynność zdublować.

3. Marynara i fryzura– wiem, że karnawał z założenia ma opiewać teksty dotyczące jednego miesiąca i roku, ale uważam podjęty problem na tyle istotny, że postanowiłam zrobić tu wyjątek.

4. „Nowe oblicze Greya” E. L. James– Klaudyna w swoim tekście zwraca uwagę na merytoryczne błędy w dziele, wzbudzającym (nie dziwiące mnie) negatywne opinie.

5. Wszystkie powody by pokochać Aquamana– bo nawet ja słyszałam jaka ta postać jest beznadziejna, a taki Raj z TBBT posługuje się nawet stosownymi inwektywami odnośnie postaci Aquamana… I w sumie nie wiem dlaczego.

6. Odnośnie kategorii filmowej odsyłam z chęcią do tekstu Ani o powojennej odbudowie polskiego kina, recenzji trzeciej części „Iron Mana” – o której mam bardzo podobne zdanie, oraz produkcji będącej (prawdopodobnie) inspiracją dla najnowszego sezonu „American Horror Story”.

7. Lubię sobie od czasu do czasu pograć w „Killzone 2” (dzięki za pożyczenie, wujku!), więc zaintrygował mnie wpis o „One Finger Death Punch”.

11 uwag do wpisu “Suzarrowy (pierwszy) karnawał blogowy

  1. O wow, dzięki za polecenie :D. Szczególnie że w wielkich bólach mi idzie produkowanie następnych wpisów i czuję, że po latach niepisania moja umiejętność składania zdań na papierze zardzewiała.
    Czytasz może jakieś webtoony? ^^

  2. O, jak miło się znaleźć w takim zacnym gronie 🙂 Dzięki 🙂
    Ja właśnie tworzę notkę o tym, co mnie drażni w interetowym pisaniu. Według Twojej sugestii 😉

  3. Dzięki za polecenie 🙂 I na dodatek jak miło, że nienajnowsze teksty się jeszcze nie przeterminowały 🙂 Poza tym – naprawdę ciekawa lista – kilka blogów aż sobie zasubskrybuję.

Skomentuj

