Trzeci karnawał blogowy.

Trzeci rok, trzeci karnawał- cóż to za intrygujący wysyp trójek w tym miesiącu.

http://www.deviantart.com/art/That-Meeting-at-the-Carnival-2-105419470

 

1. Wielki natłok powtarzających się recenzji– istnieje taka moja zasada, że jeśli zasugeruję komuś temat, to raczej na pewno go zalinkuję.

2. One skończyły z aktorstwem– bardzo podoba mi się końcowa refleksja w tym tekście.

3. Nieśmiałość- studium przypadku. Mam w sobie nutkę takiego laika psychologa i lubię czytać podobne wpisy.

4. Mysia Straż – komiks z myszami, czemu ja tego wcześniej nie zauważyłam.

5. Mój problem z Batmanem– czytanie rzeczy z zupełnie odmiennej perspektywy niż moja (lubię Batmana) jest co tu dużo mówić, ciekawa. Plus komentarze pod tekstem.

6. Czysta Perfekcja- Whiplash– bo poczułam się zainteresowana tym filmem.

7. Serialkon: Big damn five by five– czyli Aeth i jej relacja z pierwszego konwentu o serialach.

4 uwagi do wpisu “Trzeci karnawał blogowy.

    1. Bo to niestety coraz bardziej powszechne zjawisko. Kojarzy mi się to z grupą ludzi trzymających przed Tobą plakat jakiegoś filmu i wachlujących nim non- stop w Twoim kierunku mówiąc „Oglądaj, oglądaj” xD ;].

Skomentuj

