Czwarty karnawał blogowy.

Ostatnio nie miałam weny i czasu na pisanie notki. Ale obiecuję poprawę (plus nie spodziewajcie się rocznego podsumowania, bo zostałoby one skwitowane stwierdzeniem „znowu zaczęłam oglądać te animy”).*

http://vida-estilo.estadao.com.br/blogs/sem-retoques/amor-de-carnaval/

1. „Shingeki no kyojin” po polsku– post co prawda nie pochodzi z tego miesiąca, ale wiąże się z mym nadrobieniem „Attack on Titan”. I choć bardziej do gustu przypadła mi kreatywność fanów (powinnam zrobić notkę o shipach, ale oczywiście nie potrafię), nie mogłam pominąć tej serii w swoich odnośnikach.

2. Salantor ma problem z „Power Rangers”– a mi się ten tekst ciekawie czytało.

3. Na poświąteczne/około świąteczne refleksje zapraszam do notki Myszy, a sama idę zjeść czekoladowego Mikołaja.

4. Nie ma miesiąca bez postu o animacji, zatem czas na tekst powiedzmy, że disney’owski.

5. Fatale: Śmierć podąża za mną– czyli to co w nawiasie.

6. Tu polecam wpisy [1,2] o aktorkach tak zwanej starej (złotej?) ery Hollywood nie tylko pod kątem ich wizerunku.

7. Czy polski wynalazca wyprzedził braci Lumière? – vel o ruchomych obrazkach.

*poza tym prawie złamałam dolną kończynę [z powodu własnej głupoty] i trzymanie laptopa na nogach, jak to zwykle robię, bywa dość uciążliwe

8 uwag do wpisu “Czwarty karnawał blogowy.

  1. szczęśliwego nowego roku 2015 niech marzenia się spełniają a wena do notek pisania niech śmiga jak głodny luffy albo lina 😉

Skomentuj

