Piąty karnawał blogowy.

Czyli w oczekiwaniu na ocieplenie.

http://itchyworms.deviantart.com/art/Venetian-mask-50402930

1. Popkulturowy nadmiar opinii, czyli kiedy w głowie robi się papka– gdybym weszła na swoją dawną bloglorkę, większość wpisów prezentowałaby się mniej więcej tak: „Birdman”, „Whiplash”, „Foxcatcher”, „Teoria Wszystkiego”, „Foxcatcher”, „Birdman”, „Teoria”, „Whiplash”, gimme moore. Nie to, żeby mnie nigdy nikt nie wyrzucił ze swojej magicznej listy. Ale wy wiecie co ja na to.

2. Coś się kończy, a ja tego nie lubię (pierwszy raz jest najważniejszy)– kolejny post, który zbiega się z moimi (pop)kulturalnymi problemami. Nie jestem w stanie oglądać dajmy na to serii X, bo nie zakończono w niej sagi, a spotykanie cliffhangerów nie należy do moich ulubionych doświadczeń. Tak samo było z którąś z kolei mangą, wydawaną na bieżąco i strasznie drażniło mnie oczekiwanie na ciąg dalszy. Podobnie zresztą dzieje się z fabularnymi serialami (właśnie, kiedy ja ostatnio widziałam jakiś serial?).

3. Do piekła na lewo, czyli w paru słowach o As Above, So Below– nie sądziłam, że tak dobrze będzie mi się czytało o  jakimś horrorze. Plus jedyne found footage z jakim ostatnio miałam do czynienia pojawiło się bodaj w „Epicentrum”.

4. Jakim jesteś kibicem (Oscarowym)?– lubię tego typu pomysły na wpis. Jestem Chciejką. Duży plus dla Myszy za końcową refleksję.

5. Viggo Mortensen o słabościach filmowego „Hobbita”– temat adaptacji Tolkiena lata mi generalnie koło ucha, ale zaciekawiło mnie spojrzenie z perspektywy aktora.

6. Gdyby Prusy (i spółka) wygrały I wojnę…– jak w tytule.

7. Nie jesteś tym, co robisz – czyli o improwizacji.

2 uwagi do wpisu “Piąty karnawał blogowy.

  1. Popkulturowy nadmiar opinii, czyli kiedy w głowie robi się papka – bardzo dobry tekst 🙂
    Viggo Mortensen o słabościach filmowego „Hobbita” – ciekawe…

    1. Akurat wydaje mi się, że kwestia wywalania z bloglorki mogła lub może dotyczyć też mojej osoby (niekoniecznie w przypadku tej autorki). Z tym, że zawsze zastanawiam się co w takim razie kieruje takimi osobami, że wcześniej chciało im się tu zaglądać.

Skomentuj

