Szósty karnawał blogowy.

Próbuję udawać, że tego miesiąca nie było.

Közi in Malice Mizer

1. 10 powodów, by poznać i polubić Milesa Moralesa– bo ja już go polubiłam.

2.Żywot kościeja pracującego– kocham te nostalgia tripy w grach przygodowych.

3. Why Michael Keaton Lost: The Academy Doesn’t Love Comeback Stories– ciekawy artykuł, odnoszący się do powrotów przed Oscarowe reflektory. Zapewne większość z Was zwróciła uwagę na przemówienie Patricii Arquette odnośnie równości płac (i nie tylko), ale ja chciałam ową ceremonię ugryźć z nieco innej strony.

4. Momenty były? No, były.- dzięki tej recenzji wiem już, czym jarało się ileś tam milionów osób. Nie jest dobrze.

5. Blog Roku. Garść przemyśleń wokół tegorocznej edycji– bo ta kwestia jest co najmniej zastanawiająca.

6. Etyka krytyka nie tyka?– czyli jak w tytule. Bonusowo polecam też tekst o pierwowzorze „Kaguya- hime no monogatari”.

7. Na koniec: jeśli nie wiecie co powinniście nadrobić, zajrzyjcie do wpisu Malwiny o „Rzymie” (którego to serialu notabene jeszcze nie widziałam).

Jedna uwaga do wpisu “Szósty karnawał blogowy.

Skomentuj

