Siódmy karnawał blogowy.

Bez zbędnych ceregieli, ponieważ mój nos zaczął ostatnio żyć własnym życiem.

http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/elaborate-costumes-at-the

1. Niedoskonały odbiornik, czyli odbiór kultury przez aparaty słuchowe– czyli jak podaje tytuł. Bardzo ciekawe czytało mi się tę lekturę, ponieważ jako osoba mająca dość emocjonalny stosunek do muzyki/ dźwięku nie miałam (wcześniej) możliwości poznania takiej perspektywy.

2. Bolało, czyli zwierz ogląda rodzime seriale– to tak ku pamięci jakby mi ktoś próbował udowodnić, że fakt, iż nie oglądam polskich produkcji robi ze mnie snobkę- ignorantkę.

3. Indyk na patyku #10- Hotline Miami 2– ze swojej strony chciałam podziękować Salantorowi za wstawianie „dobrej muzy”.

4. Geek, postgeek, notgeek– tekst nawiązujący do wpisów, z których wywiązała się dyskusja bliska mym zainteresowaniom. Polecam zapoznać się z linkami.

5. Taki jesteś mądry– kwestia hejtu, internetów i niedouczenia.

6. Ty też jesteś rasistą„Dzisiejszy wpis sponsorują ponury filmowy Aquaman, chude rączki Wonder Woman, Twoje własne headcannony i Social Justice Warriors.”

7. Co wydawcy robią źle?-vel rzecz o mandze.

2 uwagi do wpisu “Siódmy karnawał blogowy.

Skomentuj

